Put on a smily-face.

Ignoranta människor som tror de är lite vackrare, mycket smartare & helt enkelt vet att de är lite bättre än oss andra är människor som jag i vanligafall inte står ut med och en dag som denna kan jag absolut inte förmå mig att vara trevlig mot. Jag har kommit till en punkt då jag har väldigt svårt att inte visa mitt ogillande, något jag varit bra på förut. Men är det något som inte passar mig eller någon skulle tilltala mig på något sätt som inte är ok så kan jag inte låta bli att visa mitt ogillande. Inte heller mot människor som stoppar en i olika fack och plockar fram en när det passar. Jag passar tydligen inte till allt, speciellt inte som en vän.

Nu har jag varit och hämtat mina fina tjejer på dagis och för tillfället befinner jag mig i soffan, där jag även tänker spendera resten av kvällen. Det har varit en lång dag på jobb och jag har verkligen inte varit den vassaste kniven i lådan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0