Säg som det är, otrohet varar längst.

Idag har jag varit trött, antagligen så trött att jag inte ens hörde klockan imorse. Jag gick upp fem igår morse och var hemma lite efter halv tolv på kvällen, tungt pass. Idag har jag även haft lite Tina tid då jag hann med en sväng på stan med min kära Cornelia samt en runda upp på elgiganten där jag fick inhandlat lite till nästa helg. Super! Nu får jag väl ta tag i att färga mitt hår, borde klippa det också trots att jag inte alls har någon lust till det. Ännu mindre att gå till jobb imorgon, jag behöver ledighet nu! Kanske bli soffan ändå? Ush vad jag är slapp & slö, vad hände med väggen i köket? Jag borde verkligen skärpa mig!






När du är med mig så får du ta från det undre lagret. ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0