Stackars mig.

Underbart väder idag (som de flesta redan konstaterat) & jag ska spendera större delen på jobb, naturligtvis. Idag mår jag som en påse nötter, ungefär. Efter att ha hostat i sönder mig själv större delen av natten så är jag matt och det är jobbigt när huvudet känns tungt. Jag ska försöka slänga mig i solariet en stund eftersom det brukar få mig att må bättre. Dessutom brukar jag alltid somna & det kan vara skönt med en powernap. Ikväll ska jag vara i restaurangen, det är faktiskt rätt så roligt att vara där för omväxlings skull & slippa repan lite och allt vad det innebär att jobba där.
Är trött på den dåliga stämningen & den nonchalans som man möts så ofta av. Ännu värre när folk hackar på en konstant och jag hade ett svagt ögonblick idag och om någon hade uttalat en enda mening fel riktat mot mig så hade jag sagt upp mig på studs.
Sola&jobb, wish me luck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0