Three little birds.

Eftersom denna underliga vecka verkar ha fler dagar än jag har fingrar så känns det en smula motigt att resa sig upp från soffan och gå till jobb ytterligare en gång idag. Speciellt eftersom det borde vara fredag idag, precis som om det varit måndag typ 2 ggr denna vecka. Dessutom var jag på ett så förbannat dåligt humör igår eftersom allt gick åt skogen på jobb, dryga människor runt omkring och när folk innan en inte sköter sitt arbete så blir det pannkaka lika med att jag blir arg. Enkel matematik. Låg i sängen och precis innan jag somnade så inbillade jag mig själv att fast jag skulle somna med uselt humör så skulle dagen efter säkert vara mycket bättre. Ack så fel jag hade och så lite jag visste. Det blir ju inte bättre av valium påverkade sengångare som tror att de gör någon nytta med att kolla ifall telefonen står rätt i ungefär 15 minuter när det är massa saker att göra och vi helt plötsligt blev 3 man kort på jobb. Så efter att ha gått av mitt 24-timmars otroligt stressiga pass går jag på igen klockan sex och fortsätter till två imorgon. Just därför känns allt en smula motigt, speciellt eftersom det är fredag i mitt huvud. Vid den här tiden imorgon ... ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0