Torsdag på contan?

Onsdag, onsdag onsdag, nej torsdag, eller onsdag. Jag vill att det ska vara torsdag idag, för i mitt huvud är det torsdag. Torsdags känsla, inte onsdag. Det är fredag imorgon, eller?
Klumpig som jag även är så jag jag och handlade läppsyl. Inget konstigt med det men när jag skulle slänga förpackningen så slängde jag även läppsylet, smart, väldigt intilligent av mig. Kan man bli irriterad på sig själv? Stod i mitt horoskop idag att dagen skulle urarta sig precis som jag ville. Vadå, tycker jag om att vara klumpig? På gränsen till otrevlig till nonchalanta gäster? Slå mig på omöjliga ställen och dessutom befinna mig på jobbet ? Jag brukar tro på horoskop, så var inte fallet idag.
Jag har en maaassa saker att ta itu med idag på jobb, självklart sitter jag ju här. Ju mer det är att göra, dessto mer ovillig (?) blir jag. Undrar även om det är okej att sparka andra människor på benet? När man får boka om en taxi 2 ggr, fixar fram kaffet snabbt som attan för att han kliver in med bestämda steg i köket och kräver det om 5 minuter men dyker upp 20 min senare? När han knäpper fingrarna åt en och skirker på en hela tiden? Jäkla människa, att han står ut med sig själv! Nej, nu får jag väl sätta igån för imorgon är det fredag! Inte? nähä. Torsdag. Onsdag, onsdag, onsdag idag. Jäkla vecka, 8 dagar lång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0