I really wanna see if you can go downtown with a girl like me .

Jag borde inte alls ligga här på soffan under en mysig filt. För jag har inte alls tid till det. Men jag vill, för det regnar. Då vill jag inte alls gå till jobb, då vill jag bara stanna här under min filt. Känns inte alls lockande att stiga upp och göra mig iordning. Än mindre gå utanför dörren. Jag ska hämta upp mina glasögon idag också, känns nästan lite spännande. Minns inte ens hur jag såg ut i dom, eller hur dom såg ut överhuvudtaget.
Natten inatt har inte varit mycket bättre än föregående, dock verkar Niks på något bättre humör idag. Emellanåt ivarjefall. Så det går framåt. Helgen består av jobb, känns inte super motiverande men ändå bra att komma igång igen.
Igår hade jag ett oväntat samtal med en vän jag inte pratat med på så otroligt länge påväg till affären. Eller ja, påväg & påväg, precis utanför. Insåg att personen var mycket saknad, men att det inte fanns så mycket att säga. Tråkigt när det blir så.




Grattis på din dag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0