I'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt.

Vaknade för 20 minuter sen, sovit sen ungefär åtta igår och ändå fortfarande trött. Ett par timmar till skulle inte skada, eller? Sova är skönt, frågan är om man inte blir tröttare ju mer man sover? Vid två ska jag vidare till jobb igen, känns som om jag alltid befinner mig där, tråkigt nog har jag också varit där varje dag sen i fredags tror jag & ska fortsätta att gå dit varenda eviga dag tills på måndag.  Nästan uppe i ett hundratal gäster som jag ska servera frukost på söndag, det var inte igår det.
När jag går till jobb idag så slutar jag inte helt klockan två imorgon, utan jag ska in i restaurangen också och jobba hela kvällen. Det känns lite siosådär. Men det funkar.

Är en smula besviken på dagis, som motarbetar mig när det kommer till jolls. Det är en smula svårt att få henne blöjfri när dagis av ren bekvämlighet sätter på henne en. Det gillar jag inte.

Mitt huvud känns tungt idag och jag skulle mer än gärna stanna här i soffan men det är väl dags att slänga ihop frukost och gå & göra mig iordning, vädret ser ju helt okej ut idag, kanske vi hinner ut en liten sväng innan det är dags att bege oss till dagis.
Igår kände jag mig ledsen, idag känner jag mig bara dum.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0