Sunny day.

Insåg precis samt gapade lite för mig själv när jag såg att klockan bara var tio över sex. Har jag bara varit här i 4 timmar? Känns som evigheter sen jag kom hit. En himla massa att göra att jag hade svårt att bestämma mig för vilket som skulle tas först, tycker jag har gjort huur muycket som helst & ändå är klockan inte mer? Trist & tråkigt, är vad det är. Vid denna tiden imorgon sitter jag inte här, förhoppningsvis befinner jag inte mig på min egna soffa heller, borde verkligen ta tag i att röra på mig samt få de sakerna jag som jag vill ha gjort verkligen gjorda också. Mycket man borde.
Söndag imorgon & jag hoppas på fint väder så kanske man får till en liten promenad och en söndags fika. Man kan ju iallafall hoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0