I'm all yours tonight

Åh, att behöva komma till jobb när man redan känner sig som en slagen hjälte blir ju inte bättre av att komma hit och behöva städa upp efter andra. Blir vansinnig och ännu mer förbannad när man försöker diskutera saken och det hela tiden dyker upp en massa ursäkter, inte okej.
Annars är här faktiskt rätt så chill på jobb idag, just nu iallafall. Varit mycket efftektiv återigen denna dag och fått undan en massa i början på passet, men som vanligt har jag väl missat något och får väl stresse igenom den sista timmen. Precis som alltid, typiskt mig.

Min mascara håller på att dö ut, vilket inte alls passar sig särskilt lämpligt just nu och det gör dessutom att jag känner mig väldigt trist och tråkigt därför att jag inte alls har så mycket som jag skulle vilja. Jag tycker just nu att jag ser blek & jävligt trist ut. Kan ju bero en del på att jag är lite halv vissen också, kan ju göra det. Dessutom kostar just den jag vill ha nära 200 pix, vilket jag känner att jag inte alls har lust att ödsla inför det kommande kalaset. Jaja, är väl så illa tvungen. Antar att jag är så illa tvungen att även köpa vattenfast också, jag tror att det skulle vara en bra investering till kommande kvällar. Eller?

Morgondagen tänker jag på och suckar, ush. Det är hemskt att jobba så länge, jag vill inte alls. Min kropp kommer säkerligen att strejka och jag borde lyssna, men inte alla som kan göra som de vill.
Jag ska kanske dricka en kopp te för ovanlighetens skull, det kanske hjälper, vem vet?
Jag längtar efter min klänning!!



I'll be the freak you can taunt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0