‘cause every little thing gonna be all right ..

Idag vaknade jag på tok för tidigt men ändå på strålande humor, och jag vet exakt varför. Sen har jag varit så där ovanligt effektiv på morgonen, vilket jag inte brukar komma i närheten av dessutom inte efter att bara ha sovit så få timmar. För jag har minsann planerat att gå till biblioteket med tjejerna, vilket jag verkligen ser fram emot. Eftersom jag hellre ligger och läser i timmar än att slå på tv:n så delar jag gärna min passion med mina barn, eftersom de också visar så pass stort intresse för böcker. Så vi ska gå och mysa en stund i böckernas värld innan det bär av mot dagis och jobb. Eftersom jag fortfarande inte känner mig på topp så känns inte jobbet särskilt lockande, dessutom blir det ytterligare ett dunder pass eftersom jag ska jobba hela onsdagen. Som vanligt är jag sjuk denna tiden på året, det slår minsann aldrig fel.

Nu får jag väl fixa iordning här lite snabbt innan vi ska bege oss, frukosten och alla de bestyren är avklarade så nu ska skol-väskorna packas sen ska vi gå ut i det fina vädret.


oh baby ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0