You make me sad.

Åh, vilken lyx det är att sitta vid datorn på jobb med en ordentlig skärm. Det blir ibland lite små segt att stirra in i min 10" skärm, kan inte ens se en hel bild utan att behöva rulla nedåt. Jaha, måndag kväll på jobb, har drivor med saker att göra känns det som men jag håller mig inom tidsramen och har inte sackat efter än så länge. Så jag ska nog hinna allt, bäst det så de inte blir liv i luckan. 15 minuter över två ringde iallafall dagis och meddelade att Niks också fått vattenkoppor. Såklart. Varför inte? Jolls blev precis av med sitt, knappt en skymt av det syns och självklart blir Nikky dålig så fort jollan är frisk. Inte lätt med alla dessa sjukdomar, men lika bra att ha det överstökat!

Idag har jag grubblat på hur jag ska göra med saker&ting. Vad finns att göra? Jag tror jag vill för mycket och sen blir det pannkaka av allting. För jag gör det på fel sätt. Jag gör det i helt fel ordning, det är inte så här det ska vara. Jag vill bara hoppa upp&ner, skrika åt mig själv då jag har de svaga stunderna. Men det fungerar inte riktigt så. Åt helvte massa bollar i luften, på väg åt fel håll som antagligen inte kommer landa där jag vill ha dom. Inte riktigt vad jag tänkt mig, inte alls faktiskt. Som sagt, jag är inget man bara kan stoppa undan och plocka fram när man känner för det. Inget mer hyschhysch, jag ska skrika åt världen! Bara så du vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0