Vänner som tagit det till nästa level.

Jag är på ovanligt bra humör idag, trots att jag alldeles strax ska bege mig mot dagis & jobb. Trots att solen skiner och jag ska vara inne ett dygn på mitt jobb en lördag. Trots alla små missar idag så känns det bra. Fast jag skulle vilja vara hemma & fixa, för just idag så känner jag för det men antar att jag hinner ta det imorgon, eller på min ledig dag som infinner sig på måndag. Det är en bra dag idag och mina små troll är lyckliga i sitt prinsesstält där de spenderat den mesta tiden idag.

Jag vet vad jag vill ha men jag antar att kanske inte alla drömmar är till för att uppfyllas. Man kan ju alltid hoppas men jag tror inte helhjärtat på det själv, satsar inte fullt ut och därför vet jag av erfarenhet att det kommer att rinna ut i sanden. Som det mesta verkar göra nuförtiden, tyvärr. Nästa helg blir det kalas här hemma, jag hoppas på en mycket trevlig kväll!



Dirty Diana..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0