Whenever I see you smiling.

Att gå upp till dagis med tjejerna visade sig inte vara det lättaste. Jag måste sett väldigt roligt ut, just eftersom mitt stora svarta hår blev som en boll runt mitt huvud. Det blåste minsann så mycket att jag fick huvudvärk, självklart lämnade jag mössan hemma och väl inne så spränger det i öronen.
På tal om bollar, så har jag någon onaturlig dragning av just bollar (inte de bollar ni just nu tänker på). På något märkligt sätt så hamnar de alltid i mitt ansikte eller landar på mitt huvud. Just idag gick jag fridfullt förbi ÖP-hallen, där stod ett gäng snubbar och lekte med sin boll, och vem får den mitt i huvudet? Självklart jag. Vad är oddsen? Inte nog med att det var nedrans pinsamt, jag blir tokig för det händer mig hela tiden. Men jag gick förbi de skrattande smågrabbarna med huvudet högt och låtsades som inget, mycket möjligt att jag förvärrade situationen genom att snubbla en bit bort. Såklart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0