At the end of the day, I still want you.

Saker blir aldrig som man tänkt sig. Ibland vet jag vad jag vill, och jag vill ofta så mycket att allting blir fel. Ibland när precis det jag vill håller på att hända, då backar jag. Känner mig osäker och vet inte alls. Just nu har jag många bollar i luften, och ofta brukar det sluta med pannkaka. Det börjar alltså röra sig mot pannkakan, och jag vet inte om jag vill det ännu en gång. Som så många andra saker rinner det ut i sanden, struntar i det helt istället. Varför ska det jämt vara så svårt?

Inte heller blev det en dag med Lina&Maya, tjejerna och jag drog till skurup istället och stötte på en mycket underlig tågkonduktör. Dessutom var tågen packade och folk stod som sillar, helt fantastiskt hur lite respekt folk visar mot varandra när det gäller att få en sitt-plats på tåget. Sen åkte vi hem igen, inom pajjan&cornelia för att mata katterna, handla och sen lördagsmys i soffan. Underbart med popcorn, tomtedricka, pussel och lite bolibompa. Sen blev det sängen för oss alla tre, kvart över åtta låg jag och antagligen snarkade i min säng. Idag är det jobb och jag är mycket hungrig, min elaka syster vägrar hämta McD till mig så jag får väl skrapa ihop en macka att käka till middag. Spännande söndag det här.

I know everything happens for a reason, sometimes I wish I knew what that reason was.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0