forever you say?

Jag grämer mig och känner att jag är bitter på livet, inget går som jag vill och det mesta verkar faktiskt gå åt skogen. Jag försöker tänka framåt, på karma och ödet. Att det finns en mening med allt detta, men jag kan verkligen inte förstå vilken. Har svårt att se varför allt detta händer, om och om igen dessutom. Hamnat i en ond cirkel som jag inte kommer ur, jag har inte en aning om vad jag sysslar med och vad jag utsätter mig själv för. Jag gör nog allt lite värre än vad det kunde vara, men jag kan inte hjälpa det. Jag vill bara spola tillbaka tiden och antingen göra allt detta ogjort eller bara helt enkelt göra rätt. Tänk om jag någon gång kunde göra rätt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0