I'm not the one.

Cyklade hem igår och la mig bums i sängen, somnade som en sten och när klockan ringde halv åtta imorse så kände jag mig utvilad. Drog igång en maskin tvätt, stack till gymmet för att sedan cykla vidare till willys och handla. Hem snabbt, packa upp och sen vidare för att lägga mig i solariet. Efter 15 min var jag påväg upp för alla backarna mot dagis för att hämta upp världens bästa tjejer vid tio. Vi har varit hemma sen halv elva och jag har parkerat mig i soffan med lite kaffe. Luften gick verkligen ur mig när jag kom hem och nu skulle jag nog kunna sova en stund. Men blir nog bara ett par minuter till, sen beger vi oss nog ut på innergården och stannar där. Ledig dag och jag ska inte göra mer än vad jag behöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0