In my head.

Ögonen går i kors, jag är så trött att jag knappt förstår det. Hela dagen har varit en långt uppförsbacke, att komma från jobb hjälpte inte det heller, idiotbussjävel var inställd. Gå ner med tjejerna, spännande. Dom fick sitta på cyklen, tur var hade jag den med mig. Alla olika känslor idag har gjort mig slutkörd, började dagen med att larmet gick igång. Andra gången denna veckan? När jag hörde det trodde jag inte det var sant, svor för mig själv. Denna gången var det iallafall inte mitt fel, men så klart var det jag som jobbade. Sängen kallar på mig nu, högt. Men flickorna behöver mat i magen, antar att det bara är att samla sig och ta tag i middagen. Vilken dag, saknar ord.

I may look calm,
bur in my head..
i've killed you three times.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0