Jollan's dag!

Idag är det stora tjejen jolly's födelsedag. Tyvärr fick hon vakna upp på dagis, men lika glad för det var hon eftersom hon fått vara kung hela dagen. Dessutom serverades det glass efter mellis, allt bra att va på dagis ibland. Sen gick vi och fika med fina Cornelia på Hartmans. Jollan fick välja något gott och vi satt där en stund och mumsade. Sen blev det lekplatsen en kort stund, sen handla för att gå hem och fixa tårta. Tyvärr vad det tufft att fylla år och medans jag slängde ihop en tårta så somnade jollan i soffan! Inte lätt att vara stor tjej nu, så vi bestämde oss för att gå över till Moster Madde och käka upp den, eftersom annars blev det nog försent att vänta på att dom skulle dyka upp. Nu ligger mina änglar och sussar sött, jag ska försöka ge mig an disken, och tvätten och allt det andra trista. Lika bra att få det gjort antar jag.




Idag känns allting bättre, dock har jag inte haft många minuter ensam. Lika bra att gå och lägga sig då alltså, så jag slipper det. Lite fix sen blir det sängen, en lång dag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0