säg det med en glass.

Nu får jag snart lov att gå hem, en timme kvar sen så är jag påväg. Dock till en tom lägenhet, vilket känns mindre roligt. Ser liksom inte meningen till varför det skulle bli på det här viset, när det kunde blivit så bra. Mycket man inte förstår. På jobb idag har allt gått bra, tror det är för att jag vet att jag får lov att bege mig hemmåt redan ikväll. Sen har jag minsann en ledig dag imorgon, ska inte göra ett dyft mer än att befinna mig i solen, har en liten fundering på om jag skulle köpa en liten pool till tjejerna. Kan nog vara mysigt, vart jag ska få vattnet ifrån är en annan femma. Vi spenderade söndagen på innergården med syster/moster och tjejerna fick cyklat, då dom båda var på en smula dåligt humör så blev det visserligen inte mycket cyklande.
Påbörjat en del viktiga saker, saker som jag dragit mig för att ta itu med men som faktiskt en viss människa fick mig att inse att det måste göras. Det kommer alltid något gott ur allt ont.

Är det nonchalans du bara har att ge, så är det minsann det enda du ska få.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0