Sunny day!

Jag har nog en riktig tur dag idag, eller ja, jag har iallafall haft en smula tur och kanske snarare inatt? Plånboken hittade jag imorse, den låg i vagnen som stod nere i trapphuset? Dessutom, när jag skulle hämta mina cykel så upptäckte jag att jag inte alls låst den igår. Braa Tina, att du har huvudet med dig jämt.
Mycket som händer och sker runt omkring, mycket jobbigt och få bra saker. Mister lusten och tappar koncentrationen, tur solen lyser på mig så jag kan se ljuset i tunnlen. I lördags kändes saker och ting bättre, jag började se framåt och kanske skulle detta ordna upp sig nu. Ivarjefall lösa mycket. Men det visade sig idag att det skulle ta himla tid, mer tid än vad jag räknat med och som jag inte alls är så sugen på att vänta ut. Vi får väl se om jag håller hoppet uppe tills dess, känner jag mig själv kommer det vara dåligt med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0