The good old days, right?

Känner mig irriterad och trött idag, kaffet slank alltså ner fort och förhoppningsvis kan jag få ner lite frukost också. Inte alls kul att komma ner och upptäcka att inget är förberett till mig, inte ens frukost är fixad. På jobb då alltså, så det var bara att hugga tag och börja göra det själv trots att det ska vara gjort. Men jag antar att man inte ska räkna med det, känner mig inte särkilt förvånad heller.
Helgen har varit fin, i lördags blev det LiteMer med hela släkten för att fira pappas 45 års dag. Tjejerna bara busade med alla, åt lite och vi gick hem vid tio. En lagom kväll! Hemma väntade Lina och vi gick alla och la oss. I lördags var det en rejäl frukost hos Madde&André för att sedan spendera några timmar nere i stan. Sen blev det grillgrill & mys, söndagen spenderades ute i solen i hur många timmar som helst och upptäckte min till min förvåning igår kväll att jag faktiskt bränt mig på näsan! Lämnade även av flickorna på dagis vid sju igår och dom var helt slut efter allt bus på gården, sen var det bara hem och vänta på att gå till jobb vid 23. Lina kom förbi en sväng innan hon skulle hem och snackade lite, allt blir nog bra tillslut.
Just nu skulle jag bara vilja gå och lägga mig igen, känner inte alls för att jobba denna måndagsmorgon och har ingen alls lust att börja på en ny vecka. ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0