What goes around.. ?

Totalt jäkla utpumpad är vad jag känner mig denna, onsdagsmorgon? Jag har ingen alls koll på dagarna denna veckan ,hur jag jobbar eller vart jag ska vara. Jag kan inte för mitt liv förstå varför jag känner mig så trött i kroppen, jag jobbade trots allt inte mer än 5 timmar igår och natten såklart, men brukar inte känna såhär. Inte den blekaste hur jag tog mig upp ur sängen imorse heller, har inte ett minne av att klockan ringt och det skrämmer mig en smula. Fullt hus på contan idag iallafall, och om jag har räknat på det rätt kommer jag spendera ungefär 13 timmar här idag, spännande!

Jag blir även så full i skratt när jag tänker på hur seriöst vissa tar på saker. Jag borde egenteligen vara grav-allvarlig och spela med, men jag känner liksom ingen lust. Hela grejen känns absurd, kan knappt föreställa mig hur sjukt det i slutet kommer till att bli.

Mitt hjärta hoppade till ett extra slag nu, jag önskar saker vore annorlunda. Tänker du på mig så såsom jag tänker på dig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0