Om du tror att du sårat mig så har du bara missförstått..


Jag upptäckte igår hur mycket jag skulle vilja ändra på saker. Insåg att jag måste hålla vid det jag lovar mig själv för annars kommer jag ingenstans.. Idag känns det bra. Idag känner jag mig bra, hel. Det är inte ofta den känslan in finner sig på morgonen. Sitter i soffan, njuter av kaffe, funderar..
En del beslut känner jag mig fortfarande osäker på, men jag har bestämt mig för att inte lägga någon vikt vid det mer. Jag tvekade inte en sekund då. Det får helt enkelt bära eller brista. Jag har gett upp om att det skulle finnas någon form av tur i mitt liv, man skapar sin egna lycka..

Du är nog den..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0