Bara döda fiskar går med strömmen ..

Vem körde över mig?

Åh, vad jag saknar min soffa, mitt täcke och tvn. Det var absolut omöjligt att få sig en blund imorse, som vanligt vaknar jag tidigt, för att sen äntligen somna in och just då så beslutade sig alla för att slå mitt nummer. Tre gånger försökte jag och precis när jag slumrat till så började det igen. Tillslut orkade jag inte försöka längre, bara ta sig i kragen och gå upp. Men jag känner att jag går på sparlåga just nu, lite kaffe skulle nog göra sitt.

Varför försvinner människor ur ens liv för 2 veckor, inte ett ljud hör man, inte ett svar får man. För att bara klampa in senare och ta förgivet att man inte gått vidare? ...
Helg-listan känns längre än vanligt, det beror ju på att helgen inte är som vanligt heller. Att jobba till fyra imorgon känns också lite trist. Tiden går sakta, jag måste sysselsätta mig ...

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0