Lose your head.

Jag skirver om mycket sorligt, om allt det som jag finner ledsamt och egentligen är det inte ett dugg roligt att läsa. Varför skriver man aldrig om de bra sakerna? ..Inte det man behöver ha ur sig kanske? Jag försökte mig på att äta en bulle till frukost, vilket inte alls gick ett dugg bra. Att öppna munnen är plågsamt, att behöva tugga är olidligt. Jag har dessutom hunnit med en utskällning såhär på morgonkvisten, Inte jag som stod för gapandet och jag känner mig faktiskt lite illa beröd även om jag inte borde. Samt att jag vaknade upp imorse och upptäckte till min förvåning att jag inte alls packat ner mitt smink, suveränt. Återigen det här med dagarna, packade jag inte ner det precis? Känns som om det blir en bra dag idag hörrni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0