..Men jag vet att jag döljer en sanning.

Idag är det streesigt och folk med dålig attityd gör inte hela grejen bättre? Jag behöver kaffe, då jag har den dåliga ovanan att sega totalt ihop när jag har mycket att göra så är kanske en bra idé. Jag har trots allt haft mycket energi idag och det beror mest på de människor jag omgett mig med under morgonen. De ger mig energi och när jag kommer hit så tappar jag den, tänkt så myket andra människors humör påverkar en?
Ibland avskyr jag mig själv och mitt sätt att vara. Jag borde ändra mig, men jag vet inte om jag vill. Dumt av mig att tänka så, men jag tror att jag kommit i någon sorts balans och trivs där jag är på något märkligt sätt. Jag har ändå inte kraften, jag lever för dagen och stannar till där jag finner lycka.

Jag antar att det är dammsugardax nu, jag måste få det gjort annars blir det inte av. Vill bara strunta i allt, vill inte vara här. Längtar efter min säng. snart, snart är klockan två imorgon.

I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0