Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig nå mer

Jag är på uselt humör. Jag har varit det sen någon gång.. för.. jaa.. det började väl för kanske en två veckor sen? Jag kan inte bli kvitt det heller, snäser och allmänt oklädsamt otrevlig. Tycker inte om någon, känner mig trött på mig själv och har absolut ingen aning om vad det beror på. Idag är jag mest trött, och sur. Minsta lilla alltså, alla de små saker som folk undviker, alla de jädrans genvägar så någon annan får ta det, det gör mig skogstokig. Jag behöver semester.

Nu är det pluggpluggplugg som gäller, för nu måste där bli någon ordning på torpet!
..och skorna som jag så gärna ville ha finns nog inte. attans. men självklart, eller?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0