Mind your own.

Att någon jag inte träffade för allt för länge sedan kan göra så otrolig stor påverkan i mitt liv, endast på det positiva planet, är helt otroligt. Att man stöttas, backas upp men samtidigt inte bara får höra det man vill höra utan även det man behöver höra är få förunnat och jag är lycklig för att jag har en sådan person i mitt liv. Dock blir jag inte lika lycklig när anda männikskor tro sig ha rätt att ställa mig till svars för mina egna beslut som de inte har att göra med. Men jag är faktiskt lite bättre och står fast vid att de inte har med det att göra, säger inget mer och lägger ner projektet. Sen att det inte blir accepterat är en helt annan sak, synd att det finns så mycket fritid att man hinner fundera på alla andras liv förutom sitt eget.

Imorgon kommer mina fantastiska tjejer hem och som jag saknat dom, man är inte komplett utan. Det känns alltid som om dom växt sig flera centimeter och allting i deras sätt känns annorlunda, trots att det säkert inte alls är på det viset. Det ska bli skönt att ha dom hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0