Don't cry because it's over, smile because it happened.

Ibland har jag svårt att finna ord. Jag är verkligen mållös. Jag vet inte vad jag ska tänka eller känna. Allting gick så fort, som en enda stor karusell som snurrat mig runt, runt, för att sedan tvärt stanna. Jag kan nog inte riktigt förstå. Jag vill nog inte riktigt acceptera. Samtidigt blir jag så arg. Arg för hur anklagande allting blev, och för att jag borde ha vetat bättre. Som jag alltid intalar mig själv i efterhand att jag gör. Världen vänds upp och ner, för att sedan krossas under en dag. Men jag går vidare, som med allting annat. Jag har lärt mig en fin läxa, att aldrig någonsin igen låta någon gå före mitt egna bästa, mina mål eller mina drömmar.
Samtidigt som det lite avbrottet från vardagen tog slut, så fortsatte min egna värld att rusa fram och mina planer börjar sakta men säkert att ta form. Jag har vårkänslor, jag har drömmar, jag har underbara barn och framförallt så kan jag, alldeles på egen hand. Jag kan allt. Jag har slutat att se mina begränsingar, för jag kan allt.




What ever you decide to do, make sure it makes you happy.


Kommentarer
Nilsson

There's a palace a-fallin'

There's a smoke in the sky

There's a boy running down into the lowlands tonight

And he's catching a train to where he's heard you have been

He's a fool now among us but a dreamer within

Dreaming of you

2012-03-20 @ 01:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0